Sunday, February 5, 2012

Umjesto da chill, ja se satra'

...je rechenica izrechena u ochaju dok sam sa grchem na licu pokushavao da "in the real time" dakle paralelno sa pjevanjem glavnog ejbija skinem akorde te neke pjesme koju je vech dakle pjevala.
Pratim vech godinama raspad ove planete i konachno neki dan skontah kako da se moja porodica i ja spasimo od sigurne propasti. Dakle plan je da namuntam gazdu u preduzechu da me pusti da mu za nekih recimo 25% sadashnje plate radim iz Nepala. Zashto Nepal? Pa zato shto je tu ako se ne varam Himalaja, Mount Everest i ljudske nastambe na nadmorskim visinama gdje su rekao bih manje shanse da nas more proguta. Postoji neshto shto se zove Nepal Wireless Networking project shto koshta $1 mjesechno zahvaljujuchi chemu bih bio u stanju "to work for the man" 38 sati sedmichno, naviknuti se na seoski zhivot u visinama Himalaja i onda kako stocharsko agrarski biznis pochne da cvijeta tako postepeno prekinem veze sa ovom usranom i na propast osudjenom zapadnjachkom civilizacijom. Uto che se otopiti glecheri, otvorit che se mora, Nepal che postati Noina Barka sa klimom Californije, a ja chu biti jedan par stotina hiljada prezhivjelih zemljana koji che s koljena na koljeno prenositi priche o jednoh skoro nestvarnoj proshlosti.. i govoriti: bila jednom jedna Zemlja...

3 comments:

  1. :-o

    moj Milane
    kad u Nepal podjem
    nemoj tvoju
    kapiju da prodjem

    PS:
    haj prije Himalaja samo dovrsi onaj remix

    ReplyDelete
  2. hochu, nastavljamo sa radom slijedechi vikend. a snimio sam josh jednu (smiksano, zavrsheno) i josh vishe seljachkiju nego ovu prvu, zvuchi kao turbo r'n'r al ne pustih je u javnost chekam spot da uradim prvo. ko shto vidish brz sam u p.m.

    ReplyDelete