Thursday, March 8, 2012

Zbunjen i oshamuchen

Gledam neki dan Lud zbunjen normalan na interenetu, prikachio live streaming na tv pa merakamo famalija i ja. Primijetih nakon gledanja da nam je serija vidno popravila raspolozhenje i odmah kao kazna javila se misao - pa shta radish ovdje konju, shto ne odesh tamo pa da se stalno tako osjechash???
Al ne lezi vrazhe, prije par godina sam tako otishao 'tamo' na godinu dana i uvjerio se kako je u stvari nemoguche da se igdje osjecham tako kao dok gledam tu seriju ovako iz daljine jer te ona bosanskohercegovachke muka i tegoba ubije u pojam i odmah bi se vratio u istu pichku materinu iz koje sam i doshao, kao shto sam se evo i vratio. Dobitna kombinacija je dakle, Lud zbunjen normalan live streaming iz lijepe pichke materine i sa sigurne distance. Sve ostalo je lazh i mimikrija.

4 comments:

  1. Meni je LZN iz sezone u sezonu sve losija, sada je dosegla dno (ili mozda moze i gore), ugl. od pocetnog poboznog pracenja, sada sam u stadiju da ju ne gledam. Steta:(

    ReplyDelete
  2. Ma slazhem se, serija je crap, ali nije u tome poenta. Poenta je u tome da sam ja tu seriju u Sarajevu gledao sa familijom, dakle neki rijetki trenuci sa materom, sestrom, ovim onim, dakle chisto senitmetalni razlozzi, shto nema nikakve veze sa kvalitetom, umjetnichkim dojmom. A svi se nekako odmah prime, daju svoja struchna mishljenja, chak se osjechaju pomalo razocharanim shto ja to uopshte spominjem u nekom pozitivnom kontekstu... sve neki struchnjaci.:)

    ReplyDelete
  3. Ja ti dajem bas laicko misljenje:) - gledateljica pure. Inace kuzim sta mislis pod zajednickim gledanjem, meni je cesce zanimljivije od same serije (tako sam pratila Friends i Melrose Place, pa Dinastiju). Ali cinjenica je da je serija, barem meni, prvih par sezona (tako da rado pogledam opet te epizode) bila stvarno super, a sada kao i obicno, scenario pisan na silu

    ReplyDelete
  4. Pozalih se na LZN, ali me ova 128. epizoda demantirala. Kao one dobre stare, nadam se da ce tako nastaviti!

    ReplyDelete